wc maken (juist verstopt in het weekend als het toch al zo druk is!),
vragen beantwoorden, informatie verschaffen over omgeving en
kamerverhuur, omdat zij tevens de VVV van Limmen waren, helpen
in de bar, een kilometer heg knippen, nieuwe graszoden
aanbrengen op kale plekken, muziek- en spelletjesavonden
organiseren, nieuwe investeringen doen om bij te blijven en ga zo
maar door.
Voor de bevoorrading van de kampwinkel werden bij onder andere
de plaatselijke bakker Ab Sassen en kruideniers Van Vliet en Tijm
de boodschappen gehaald. De klant is tenslotte koning was het
motto van het echtpaar Rietveld. Het visitekaartje van iedere
camping is het sanitair. Dagelijks stapte Corrie Rietveld met
emmertj es sop het wasgebouw binnen.
In een paar uur tijd werden dan de vier wascabines, vier douches,
zes wastafels, acht wc s, vijf wasbakken voor de vaat en de
groenten, twee spoelbakken, twee grote lavets met handdouche en
de centrifuge blinkend schoon gepoetst. De lijfspreuk van het
echtpaar Rietveld was, dat iedereen het naar zijn zin moest hebben
en gelukkig moest zijn op hun camping.
48